Wednesday, February 16, 2011

CONTEST NAMA BABY SAYA

CONTEST NAMA BABY SAYA

Tarikh Penyertaan
01 Feb 2011 hingga 01 Mac 2011




Muhammad Hadif Khumaini bin Mohd Khairi


Muhammad - Yang Terpuji
Hadif - Yang Bermatlamat
Khumaini - Pandangan yang jauh


Nama ni saya yang pilih... suka sangat nama hadif tu...
Nama Khumaini pulak saya ambil sempena nama Imam Khomeini, seorang ulama' Iran yang terkenal.
ayah hadif memang suka baca buku² pasal Imam Khomeini. so, saya ambil nama ni sebab ayah hadif suka.



saya berharap, Hadif akan menjadi seorang yang mempunyai matlamat dan berpandangan jauh dan tentunya mempunyai ilmu agama yang tinggi.. mana tahu satu hari nanti Hadif akan menjadi Perdana Menteri Malaysia.... Amin.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Unknown said...

Comelllnyee!!! Goodluck Sis. Tq Join :)

Blog Archive